همزمان با هفته تامین اجتماعی، دستگاه ام آر آی بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، استاندار هرمزگان در آئین بهره برداری از این طرح، عنوان کرد: با تلاش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان، امروز سومین دستگاه ام آر آی در بندرعباس در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس این شهر نصب و فعال شد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای خرید این دستگاه و یک میلیارد تومان نیز جهت آماده‌سازی فضای ساختمانی آن هزینه شده است.

همتی تصریح کرد: این دستگاه ام آر آی به صورت دو شیفته در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس فعال است و خدمات مناسب را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز در این حوزه به شهروندان ارائه می دهد.

در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: این دستگاه دارای قابلیت اجرای انواع تصویر برداری ام ار آی، تزریق اکسیژن در فضا برای ایجاد آرامش بیمار و دارای ۱۰ سال ضمانت است.

مریم امیری افزود: این بخش در ۲۳۰ متر مربع در بیمارستان خلیج فارس از ابتدای مرداد آماده خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش ایسنا، همچنین انبار دارویی بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس بندرعباس همزمان با هفته تامین اجتماعی با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.