نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: دریای دوم تعبیر خوبی برای شرجی هرمزگان بود که جهاد دانشگاهی با دستگاه آب ساز آن را محقق ساخت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه، کارکنان و هیئت‌علمی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه بنده با جهاد دانشگاهی هرمزگان پیوند محکمی دارم، اظهار کرد: 15 سال از این مجموعه بهره بردم و اکنون نیز تا جایی که در توانم باشد در خدمت آن خواهم بود چراکه جهاد دانشگاهی یکی لازم‌ترین مجموعه‌ها برای جامعه است.

وی افزود: تمامی آسیب‌های جامعه محصول جهل و نادانی و ناآگاهی هستند، جامعه‌ای که نسبت به ظرفیت‌های خود آگاه نباشد و امکاناتش را نشناسد جامعه جاهلی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: کار جهاد دانشگاهی مبارزه با جهل و تلاش برای روشن کردن نور علم در میدان‌های مختلف است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: کشور و استان ما ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید آن‌ها را شناسایی کنیم، زمانی پسته را تنها مختص دامغان، زیره را مخصوص کرمان، زعفران را مخصوص قائنات و ماهی و میگو را مختص دریا می‌دانستند درصورتی‌که با کنار رفتن جهل و تابیدن نور علم امروز این محصولات در مناطق دیگری نیز قابلیت پرورش دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر اطلاعات علمی مردم را بالا ببریم خدمت بزرگی به اشتغال و اقتصاد جامعه کرده‌ایم، افزود: منحصر کردن تولیدات به چند محصول مشخص ریشه در جهل دارد و باید با شناسایی ظرفیت‌های استان در جهت افزایش ظرفیت تولید آن قدم برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: اگر نور علم در مسیر اقتصاد قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود، بنده گاهی در این زمینه پیشنهاداتی به جهاد دانشگاهی هرمزگان داده‌ام که خوشبختانه جدی گرفته شده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: دریای دوم تعبیر خوبی برای شرجی هرمزگان بود که جهاد دانشگاهی با دستگاه آب ساز آن را محقق ساخت.

وی در پایان با بیان اینکه بنده آخرین خطبه نماز جمعه خود را گفتم اما آخرین سخنرانی من در هرمزگان نخواهد بود، افزود: بنده با تمامی تنگناهای این استان آشنا هستم و  از آنچه در جهت خدمت به مردم هرمزگان به ذهنم خطور کند مضایقه نخواهم کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.