نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده(نماینده ولی‌فقیه جدید استان هرمزگان) شخصی مؤمن، خوب و متعهد است و وی از امروز تنها آقای عبادی زاده نیست بلکه نماینده رهبری است و من از ایشان حمایت می‌کنم و خود را پیرو ایشان می‌دانم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در دیدار با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، افزود:  اولین جایی که در هرمزگان مسئولیت پذیرفتم، دانشگاه علوم پزشکی بود.

وی اظهار کرد: اولین کسی هستم که در دانشگاه‌ها مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه شدم و ارتباطم هیچ‌گاه با دانشگاه قطع نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی جای حساسی است و موضوع پزشکی مربوط به جان مردم است، تصریح کرد: سابقه ارادتم به جامعه پزشکی به اولین سال‌های خدمتم در استان بازمی‌گردد و همیشه ارتباط فکری بوده و خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فرزند هرمزگان هستم، خاطرنشان کرد: به پیامبر مدنی می‌گویند زیرا نزدیک به ده سال در مدینه بود، بنده نیز نزدیک به سی سال در این استان حضور دارم و از همین رو به‌طور حتم هرمزگانی محسوب می‌شوم .

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه اهل تعارف نیستم و این موضوع را از صمیم قلب می‌گویم، اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده(نماینده ولی‌فقیه جدید استان هرمزگان) شخصی مؤمن، خوب و متعهد است و وی از امروز تنها آقای عبادی زاده نیست بلکه نماینده رهبری است و من از ایشان حمایت می‌کنم و خود را پیرو ایشان می‌دانم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.