اسماعیل موحدی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این سه نیروی شهرداری در دو حادثه متفاوت مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته و به شدت مجروح شدند.

وی در تشریح این حوادث، گفت: در اواسط هفته جاری صورت گرفته و طی آن، ضارب با ضربات متعدد چاق  به گردن، سر و صورت یکی کارکنان مدیریت تخلفات شهری که حین خدمت‌رسانی بوده، باعث ایجاد جراحت شدید و خطرناک در وی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود: در این حادثه که یکی از اراذل و اوباش مشهور و تحت تعقیب شهر باعث آن بوده و ظاهرا در شرایط عادی نیز نبوه، بدون هیچ‌گونه درگیری قبلی یا لفظی و در واقع بی‌دلیل، اقدام به این عمل می‌کند.

این مقام مسوول با تقدیر از اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و مجموعه انتظامی در دستگیری و بازداشت این فرد، بیان کرد: به اذعان کادر درمانی فرد حادثه دیده، ضربات چاقوی وارده به گردن در نقاط حساسی بوده اما خوشبختانه خطر رفع شده است.

موحدی‌نژاد در ادامه سخنانش به حادثه دیگری طی روزهای ابتدایی سال جاری اشاره کرد و گفت: پس از بروز مشکلات متعدد ناشی از ورود خودرو به ساحل و مسدود کردن ورودی‌های ماشین‌رو این منطقه با هماهنگی اهالی و معتمدین محله، عده‌ای ناشناس با ورود به ساختمان اداری  یکی از ناحیه‌های شهرداری منطقه سه، کارکنان این بخش را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه این مسئله نیز از طریق قضایی و انتظامی در حال پیگیری است، افزود: در این حادثه نیز دو نفر از نیروهای شهرداری به شدت مجروح شدند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206967
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.