‌استاندار هرمزگان گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا جزیره هرمز به قطب گردشگری با امکانات کافی برای گردشگران تبدیل شود.

‌به گزارش ایلنا، فریدون همتی در این باره گفت: ۲۸ پروژه دارای اولویت از جمله رینگ دور جزیره هرمز شامل جاده، نور، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی و همچنین طرح‌های گردشگری در جزیره هرمز در حال اجراست.
 
وی ادامه داد: بخشداری هرمز باید کنترل و هماهنگی‌های لازم را در راستای تسریع در اجرای این پروژه‌ها انجام دهد.
 
استاندار هرمزگان افزود: ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها از منابع استانی و ۵۰ درصد دیگر توسط بنیاد برکت تأمین می‌شود.
 
همتی تصریح کرد: در مجموع ۳۷۰ میلیارد تومان پروژه در چند فاز برای توسعه جزیره هرمز در نظر گرفته شده که روند اجرای این طرح‌ها به شکل مناسبی در حال انجام است.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: علاقه مندیم تا مردم جزیره هرمز نیز در اجرای این پروژه‌ها از جمله در راستای ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی مشارکت داشته باشند.
 
وی گفت: متقاضیان بسیاری برای سرمایه‌گذاری در جزیره هرمز اعلام آمادگی داشته‌اند.
 
همتی بیان داشت: به سرمایه گذاران جهت فعالیت و سرمایه گذاری در جزایر هرمز و لارک تسهیلات با نرخ سود بانکی صفر درصد و به سرعت پرداخت می‌شود، تا طرح‌های توسعه را در این جزایر به اجرا درآورند.
 
استاندار هرمزگان اظهار کرد: باید همه ما تلاش کنیم تا جزیره هرمز به قطب گردشگری با امکانات کافی برای گردشگران تبدیل شود.
 
وی عنوان کرد: با اقدامات مناسب صورت گرفته در جزیره هرمز در طول سال ۹۷ بالغ بر ۷۰۰ هزار گردشگر به جزیره هرمز سفر کردند که این میزان نسبت به سال قبل از آن ۵۰ درصد رشد داشته است.
 
همتی تاکید کرد: هدف نهایی ما این است که برای حضور بخش قابل توجهی از گردشگران در جزیره هرمز امکانات لازم ایجاد شود تا از این طریق برای مردم جزیره هرمز اشتغالزایی و در آمدزایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.