به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست با دبیران شوراهای امر به معروف صنایع هرمزگان افزود: مدیران جهادی می توانند با ایجاد و تحکیم زیرساخت های لازم، بهره وری و تولید را در هرمزگان افزایش دهند.
وی بیان داشت: برخی از مدیران صنایع هرمزگان توانمند، متعهد، باغیرت و پاکدست هستند و سال ها در عرصه صنعت تلاش کرده اند اما از آسیب ها و گره هایی نیز در برخی از صنایع موجود است که می توان به گماشتن مدیران بدون تجربه، چهره های سیاسی و دخالت جریانات سیاسی و حزبی اشاره کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهارداشت: مدیرانی که دغدغه ندارند و به صورت پروازی هفته ای سه روز سرکار حاضر می شوند نمی توانند در شرایط کنونی ثبات، امنیت اقتصادی و رونق تولید را برای کشور فراهم آورند.
اسماعیلی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر حوزه وسیعی دارد و تمام جوانب زندگی و محیط کار را در بر می گیرد و بزرگترین منکر امروز در کشور بیکاری، بی تدبیری و فساد اقتصادی است.
وی بر ایجاد اتاق فکر در صنایع استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تشکیل این اتاق به شعار همه مسوولیم در برطرف ساختن معضلات تولید و کاهش آسیب های اجتماعی جامه عمل بپوشانیم.
این مسوول اظهارداشت: هدف از تشکیل کمیته دبیران شورای امر به معروف صنایع را هماهنگی در جهت شناسایی مصادیق معروف و منکر در صنایع و ایجاد اطاق فکر جهت کاهش آسیب های موجود، آموزش شیوه های امر به معروف و به کارگیری آنها در راستای ایجاد حس مسئولیت پذیری و نظارت اجتماعی دانست.
وی گفت: بیکاری یکی از معضلات کنونی کشور است که بسیاری از آسیب های اجتماعی را بدنبال دارد و برای حل این معضل باید تولید رونق پیدا کند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.