به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در نشست با اعضای هیات رییسه موقت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان اظهار داشت: در بهمن ماه سال 97 رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر فرمودند که همه ما باید برای عملیاتی شدن و پیاده سازی این بیانیه در تمامی حوزه های مورد تاکید به ویژه حوزه اقتصاد بکوشیم تا توسعه اقتصادی استان رقم بخورد.
وی با اشاره به وضع تحریم های ظالمانه علیه کشور، تصریح کرد: باید از دل همین تهدیدها فرصت ها را شناسایی و در جهت توسعه و شکوفایی کشور و استان به کار برد.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: اتاق بازرگانی با ساماندهی فعالیت‌ها در حوزه‌های صادرات و واردات و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی می ‌تواند ثمرات بسیاری را برای استان داشته باشد و باید به مسائل سرمایه ‌گذاری، تولید و تجارت در استان ورود جدی داشته و ساماندهی لازم را در این حوزه ها انجام دهد.
همتی خاطرنشان کرد: باید نسبت به شناسایی قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر اقدام و با حذف یا اصلاح آنها زمینه را برای فعالیت فعالان اقتصادی بیش از پیش فراهم کرد.
وی تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه موقت اتاق بازرگانی تلاش کنند تا فضا را برای حضور و مشارکت تمامی فعالان در این حوزه در مجموعه اتاق ایجاد و همچنین با برنامه ریزی، انتخابات آن را به شکل مناسبی برگزار کنند.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: این مجموعه باید به معنای واقعی پشتیبان بخش خصوصی باشد و ما انتظار داریم تا اتاق بازرگانی فضای مناسبی برای انتقال و پیگیری مسائل و دغدغه های بخش خصوصی را فراهم کند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.