سید امیر امیری زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز زیست محیطی توسط شرکت پتروپالایش مکران برای فعالیت های نفتی وگاز ازجمله احداث خط لوله صادرات گاز به عمان به میزان سه میلیون متر مکعب گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشارکت های مختلفی که کشور چین با دیگر استان‌ها داشته، همکاری با این کشور درحال حاضر امکان پذیر نیست اما یک سرمایه گذار خارجی و چند شرکت ایرانی باهم مشارکت و همکاری دارند و این قرار دادها را شرکت ایرانی منعقد کرده است.
وی یاد آور شد : شرکت شهرکهای صنعتی در راستای توسعه سواحل مکران، تبدیل شهرستان جاسک به قطب توسعه منطقه ای، ایجاد فرصت های شغلی جدید و اقدام عملی به سیاست های اقتصاد مقاومتی، تاسیس و راه اندازی این شهرک را در دستور کار قرارداده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: عملکرد 40 ساله شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان را می توان غیر قابل قیاس با پیش از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد به طوری که واحد های صنعتی به شهرک و ناحیه تبدیل شده است.
امیری تصریح ‌کرد: با احداث و تکمیل شهرک صنعتی جاسک، زمینه ایجاد اشتغال برای دو هزار و 500 نفر در این شهرستان فراهم می ‌شود که تاثیر بسزایی در کاهش و رفع معضل بیکاری در جاسک خواهد داشت.
وی افزود: صنایع جانبی در کنار این صنعت شکل خواهد گرفت و شهرک صنعتی جاسک در آینده به عنوان یکی از شهرک‌های فعال خواهد بود؛ از این رو تمرکز شرکت شهرک‌های صنعتی بر روی صنایع انرژی ‌بر و بزرگ خواهد بود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی جاسک در منطقه کوه مبارک قرار دارد و پیش بینی می شود با سرمایه گذاری هفت هزارو 430میلیارد ریال برای شهرک‌ صنعتی جاسک زمینه اشتغال برای 10 هزارنفر فراهم شود.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7199/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.