به گزارش ایرنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان کشف دام قاچاق در هرمزگان در مدت مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 درصد کاهش داشته است.
وی افزود: قاچاقچیان قصد خارج کردن دام را از کشور داشتند که با هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در دو ماهه اول امسال 96 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل دام قاچاق نیز در هرمزگان شناسایی و توقیف شده است.
سرهنگ بهدانی فرد خاطرنشان کرد: در این مدت 88 فقره پرونده در خصوص کشف دام قاچاق در استان تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی هرمزگان معرفی شده اند.
وی ادامه داد: اقدام مقابله ای صورت گرفته در برخورد با قاچاق دام توسط فرماندهی انتظامی استان موجب شده ، قاچاقچیان شیوه و شگرد خود را تغییر داده ، به گونه ای که قاچاقچیان کامیون های حامل احشام را قبل از ورود به حوزه استحفاظی هرمزگان ، در شهرهای مجاور استان تخلیه وسپس از طریق خودروهای سواری به تعداد 10 الی 15 رأس ، به این استان انتقال می دهند.
سرهنگ بهدانی فرد تاکید کرد: در حال حاضر اقدام مقابله ای موثری با قاچاق احشام از طریق استان های مبدأ صورت نگرفته که می طلبد در جهت برخورد و ریشه کن کردن آن تدابیر و اقدامات اطلاعاتی و کنترلی ویژه ای در خصوص شناسایی باندها و شبکه های سازمان یافته توسط استانهای مرکزی اتخاذ گردد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.