به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی عصر یکشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: این مراسم دوشنبه شب در امامزادگان سید مظفر (ع) بندرعباس، سید مظفر (ع) قشم، سید سلطان محمد و شاه قطب‌الدین حیدر رودان، سید محمد و امیر نظام‌الدین حاجی‌آباد و نیز آستان حضرت ابوالفضل (ع) احمدآباد میناب برگزار می‌ شود.
وی افزود: این جشن با هدف تعمیق اعتقادات و ارتقاء سطح معرفتی مردم، ترویج ارزش های دینی و اسلامی و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.
حجت الاسلام گرایلی بیان داشت: برگزاری این گونه مراسم معنوی به معنای تجدید میثاق با ائمه اطهار (ع) و استمرار حرکت در مسیر ساختار اندیشه و سیره عملی آن ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: سخنرانی، مولودی‌خوانی، اهدا جوایز و برپایی نمایشگاه تصویری از برنامه‌های این مراسم است.
وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 30 بقعه متبرکه هرمزگان، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح شاهد اقامه نماز جماعت در 25 بقعه متبرکه، برپایی خیمه های معرفت در پنج بقعه متبرکه، برپایی محفل انس با قرآن کریم در 13 بقعه متبرکه و ترتیل و جزء خوانی قران کریم در 25 بقعه متبرکه هستیم.
نیمه ماه مبارک رمضان، خجسته سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) دومین پیشوای شیعیان است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.