به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد حسن آزادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سال 96، 41 فقره پرونده به کمیسیون تخلفات صیادی معرفی شده که در سال 97 به 149 فقره رسیده است.
وی با اشاره به اهمیت حفاظت از آبزیان برای نسل های آینده وصیادی اوصولی و پایدار اظهار داشت: توقیف 159 فروند شناورصیادی متخلف، کشف 9 تن انواع آبزی قاچاق، سه هزار و 460 طاقه تور منوفلامنت و 430 عدد ادوات صید مخرب به ویژه ترال در سال گذشته انجام شده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه برخورد با شناورهای متخلف صید صنعتی و سنتی از شاخص های رشد عملکرد این یگان می باشد بیان کرد: حفظ ذخایر آبزیان نیز نیازمند توجه بیشتر مردم و همه دستگاه های اجرایی است.
سرهنگ آزادی، همکاری یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان با دریابانی و جامعه صیادی را عامل مهمی در ارتقای فعالیت های این یگان دانست و گفت: این حمایت ها در برخورد با متخلفان صیادی بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صید غیرمجاز آبزیان به تلفن 33331413 ستاد خبری فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اطلاع دهند.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.