مسعود پاکزاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 26 شرکت کننده از استان های فارس، مشهد ، اصفهان، کرمان و هرمزگان در دو نوبت در روز 28 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی توسکا بندرعباس برگزار شد.
وی افزود: در پایان این رقابت یک روزه، محسن افخمی از اصفهان، محسن آزادی از تهران و علیرضا طباطبایی از اصفهان به ترتیب به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
پاکزاد خاطرنشان کرد: به نفرات برتر این رقابت ها به ترتیب 50، 30 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
رییس هیات بولینگ و بیلیارد هرمزگان با اشاره به برنامه های این هیات برای توسعه این رشته ورزشی، گفت: این رشته در حال حاضر در شهرستانهای بندرعباس، بندرلنگه، بستک، قشم ، رودان فعال است.
وی بیان داشت: امیدواریم با تلاش هر چه بیشتر و همکاری باشگاه های ورزشی شاهد فعالیت منسجم این رشته در تمام شهرستان های هرمزگان و حضور ورزشکاران استان در ترکیب تیم های ملی و عرصه های بین المللی در آینده ای نزدیک باشیم .
بولینگ ورزشی است که بازیکنان برای به دست آوردن امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند. در هر بازی، بازیکن 10 فریم را بازی می‌ کند وهر فریم دو ضربه دارد، به جز فریم دهم که در حالتی خاص دارای سه ضربه است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.