به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس افزود: امید درفرهنگ اسلامی نقش مهمی دارد و مشکلات در زمینه های مختلف زندگی انسان ها را بر طرف می کند.
وی خاطر نشان ساخت: همه انسان ها در دنیا به امید زنده هستند و اگر فردی ناامیدی را در جامعه ای رواج دهد، خیانت کرده زیرا گناه نابخشودنی است.
امام جمعه بندرعباس خطاب به پدران و مادران حاضر در نماز جمعه ابراز داشت: امروزه دشمنان امید جوانان را مورد هدف قرار داده اند به همین جهت برای فرزندان خود بن بست درست نکنید و با حمایت بیشتر آن ها را به زندگی امیدوار کنید.

** روابط عمومی ها، علم و خوشرویی را سر لوحه کارخود قرار دهند
آیت الله نعیم آبادی درخطبه های دوم نمازجمعه این هفته با اشاره به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی ها زبان گویای سازمان خود هستند که باید علم و خوشرویی را سرلوحه کارخود قراردهند.
خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: مدیران هر نهادی فرشته آسمانی نیستند و مانند هر انسان دیگری ممکن است خسته شوند و نیاز به استراحت داشته باشند و روابط عمومی ها می توانند این جای خالی را با مدیریت و آگاهی خود با روی گشاده پر کنند.
آیت الله نعیم آبادی یاد آور شد: روابط عمومی ها نقش سازنده ای در جامعه دارند و سعی کنند متانت و صبوری را درخود تقویت کنند.

** کمیته امداد ابتکار جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه درهرمزگان با اشاره به فر ارسیدن هفته اکرام عنوان کرد: کمک به نیازمندان ازخصوصیات بارز مردم مسلمان است و به همین منظور تشکیل کمیته امداد ابتکارجمهوری اسلامی است.
آیت الله نعیم آبادی گفت: انقلاب اسلامی کارهای زیادی درهفته اکرام انجام داده که امروزه کمک به نیازمندان الگوی دیگر کشورها قرار گرفته است.
امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: درقبل ازانقلاب افراد نیازمند به در منازل می رفتند و با آوازخوانی برای صاحب خانه، کمک هایی دریافت می کردند و یا اینکه درمساجد برای نیازمندان پول جمع می کردند که کرامت انسانی را لکه دار می کرد.
وی عنوان کرد: کمک به نیازمندان در واقع کمک کردن به خودمان و ذخیره ای برای دنیا و آخرت است، زیرا با صدقه دادن نیز بیماران خود را درمان می کنیم.
9944 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.