به گزارش ایرنا، ایرج حیدری عصرچهارشنبه در نشست مدیران روابط عمومی ادارات اجرایی هرمزگان اظهار داشت: اگر مساله و سئوالی در ارتباط با عملکرد دستگاه های اجرایی در متن جامعه ، رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود روابط عمومی ها باید اقدام به پاسخگویی کرده و ضمن شفاف سازی شبهات را برطرف کنند.
وی ادامه داد: انعکاس به موقع خدمات دستگاه ها توسط روابط عمومی ها می تواند نقش مهمی در برطرف نمودن سوالات مطرح شده در ارتباط با عملکرد آنها در جامعه داشته باشد.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان روابط عمومی ها را پل ارتباطی مدیران دستگاه ها با رسانه ها و جامعه دانست و ابراز داشت: اصحاب رسانه باید مورد احترام و تکریم مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها باشند و به سئوالات آنها پاسخ داده و مطالبات آنها نیز به موقع پرداخت شود.
حیدری تصریح کرد: روابط عمومی یک دانش و هنر است که در یک فرآیند دو سویه درون و بیرون دستگاه اجرایی را به هم مرتبط می کند و روابط عمومی موفق است، که بتواند ارتباط دو سویه بیرون و درون دستگاه اجرایی را به خوبی برقرار کند.
وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف مورد نظرخود به جایگاه روابط عمومی و اثر گذاری آن در جامعه ایمان داشته باشند و از این ظرفیت مهم در انعکاس خدمات نهادها و ادارات خود استفاده صحیح کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان یادآور شد: با توجه به گسترش روزافزون ارتباطات ضروری است روابط عمومی ها به سمت روش های نوین اطلاع رسانی نظیر استفاده از فرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرکت کنند.
27 اردیبهشت ماه روزی است که درسطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است و درایران این روز به نام روز روابط‌عمومی و ارتباطات تعیین شد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.