به گزارش ایرنا، مسعود دشوارگر عصر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت سرعت بخشی به ترخیص کالاهای اساسی، محموله مذکور پس از تخلیه در کمترین زمان ممکن و با انجام حداقل تشریفات گمرگی ترخیص می شود.
وی افزود: این محموله پس از ترخیص به کارخانه های تصفیه شکر در هشت استان کشور ارسال و محصول نهایی با قیمتی کمتر از قیمت بازار و به صورت یارانه‌ ای به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، کمبود شکر در هفته های گذشته در حالی بازار کشور را تحت تاثیر خود قرار داد که برخی کارشناسان علت آن را کاهش تولید، تاخیر در واردات، احتکار توسط سودجویان، افزایش حجم ذخیره سازی صنایع وابسته به شکر و حتی صادرات آن بیان کردند.
طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار که مربوط به سال گذشته است، قیمت هرکیلوگرم شکر سفید درب کارخانه 3000 تومان، شکر فله برای مصرف‌کننده 3400 تومان ، شکر بسته‌بندی 900 گرمی 4000 تومان و شکر بسته‌بندی یک کیلوگرمی 4400 تومان تعیین شده، اما در هفته‌های گذشته قیمت شکر در چندین مرحله افزایش یافت و به بیش از 10 هزارتومان رسید که بیانگر افزایش قیمت بسیار فراتر از نرخ های مصوب سال گذشته است.
بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری و دروازه طلایی اقتصاد ایران در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.