به گزارش ایرنا، مردم بندرعباس با شرکت دراین راهپیمایی از مسجد جامع این شهر تا سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان درحالیکه شعارهای ضد استکباری و حمایت از دولت سر دادند حمایت خود را از مسوولان نظام ابراز داشتند.
روزه داران هرمزگانی در این راهپیمایی ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در اعتماد نداشتن به قول غربی ها، شعارهای شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه، آمریکای جهان خوار سردمدار استکبار، ام الفساد قرن ما آمریکاست، دست خدا با ملته تا پیرو ولایته، راه نجات امت حمایت از ولایت را سر دادند.
تجلی بصیرت حمایت از ولایت، ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، نصر من الله و فتحٌ القریب مرگ بر آمریکای مردم فریب و هیچ غلطی‌ نمی‌ کنه آمریکا از دیگر شعار های مردم بندرعباس در این راهپیمایی بود.
در پایان راهپیمایی قطعنامه ای در حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی و دولت خوانده شد.
رییس جمهوری کشورمان روز چهارشنبه از کاهش اجرای تعهدات ایران در برجام خبر داد و یک ضرب الاجل 60 روزه برای اروپا تعیین کرد تا به تعهدات خود عمل کنند.
روحانی روز چهارشنبه از توقف فروش اورانیوم غنی سازی شده وآب سنگین برای مدت 60 روز خبر داد و گفت: اگر آنها در این مدت به جبران بپردازند ما هم به شرایط امروز برمی گردیم ولی اگر در پایان 60 روز به نتیجه ای نرسیم دو اقدام دیگر را در پیش می گیریم.
کارشناسان، اقدام ایران درکاهش برخی تعهدهای خود در برجام را اقدامی هوشمندانه توصیف کردند که اروپایی ها را با انتخابی مهم رو به رو ساخته است.
3219 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.