به گزارش ایرنا، سردار عزیزالله ملکی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر در شهرستان های حاجی آباد، بندرلنگه و رودان بدست آمد و در همین راستا 10 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار ملکی خاطرنشان کرد: در همین مدت زمان با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان و با اشراف کامل بر محورهای مواصلاتی استان، شش دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مخدر نیز شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در عملیات دیگری با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب یک محموله بزرگ کالای قاچاق شامل 264 دستگاه اکسیژن رسان به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
سردار ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس آگاهی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق توسط یک فروند لنج از 'بندر تیاب' به داخل کشور مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور قرار دادند.
وی افزود : ماموران با حضور در محل مورد نظر و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند محموله یاد شده را که در صنعت پرورش میگو کاربرد دارد کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.