به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر بندرعباس اظهار کرد: اگر به فرامین رهبری عملی کنیم هیچ مشکلی پیش نمی آید و به خواست خداوند بر دشمنان این نظام و کشور پیروز خواهیم شد.
وی افزود: در زمانی که دشمن بطور علنی اعلام می کند که ما صادرات نفت ایران را به صفر می رسانیم، عده ای می خواهند محصول گندم و حتی دامداری های شان را با قیمت بالا به پیاده نظام آمریکا در منطقه بفروشند.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان خطاب به افرادی که کالاهای اساسی را به صورت قاچاق از کشور خارج می کنند، یاد آورشد: ' تویی که گندم می فروشی بدان و آگاه باش که مال ملت ایران را می فروشی و این محصول مال و حق این مردم است، هیچ می دانی کجا می بری؟هیچ می دانی دشمن با برنامه ریزی و سیاست می خواهد با دادن پول بیشتر، سفره ملت ایران را از خوراک اصلی یعنی نان گندم خالی کند.'
خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه جنگ فقط تفنگ نیست بیان داشت: دشمنان گاهی از راه هایی وارد می شوند که در صورت غفلت، باید هزینه های زیادی برای جبران آن پرداخت کرد.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه جنگ اقتصادی آرایش خاص خودش را دارد که یکی از آنها تهی کردن انبا کالاهای اساسی ازجمله غلات خواهد بود ابراز داشت: دشمنان دنبال این هستند تا با پرداخت پول بیشتر قحطی ایجاد کنند.
وی از قاچاق به عنوان کاری حرام نام برد و بار دیگر تاکید کرد: بیایید بین خود و خدای خودتان قضاوت کنید ببینید این درست و عادلانه است که سرمایه این کشور را برای به دست آوردن ریالی بیشتر به غارت دهید.
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان شد: دشمن در تلاش است با فشار وارد کردن به زندگی روزمره مردم، آنان را عاصی کندتا بتواند به هدف نهایی خود که ایران ضعیف و فقیر است، دست یابد.
وی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه به مصاحبه چند روز قبل با یکی از خبرگزاری ها اشاره کرد و افزود: 'من گفته بودم که با هماهنگی با برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آنجایی که خطری نمی بینم از آنان تقاضا کردم که خارج از استان بدون محافظ باشم و آنان نیز قبول کردند؛ اما شبکه های مجازی باحذف برخی کلمات به نقل از من اینطور نوشته اند که: من محافظ ندارم، که این برخلاف عدل و مسلمانی است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان از شبکه های اجتماعی خواست در نقل گفته ها انصاف داشته باشند زیرا اینطور بی انصافی ها به جایگاه نمازجمعه ضربه وارد می کند و این به نفع انقلاب و سنگر نمازجمعه نیست.
6149/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.