به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اظهار داشت: نگاه شورای مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیرانه و آگاهی بخش باشد چرا که اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی مهمی است که جوانان به عنوان سرمایه های ملی کشور را هدف قرار داده است.
وی ادامه داد: با توجه به آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد نیازمند تلاش بیشتر برای مبارزه با این پدیده شوم در جامعه هستیم و اعضای کمیته ها باید ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن در انجام درست وظایف محوله اهتمام بیشتری داشته باشند .
حیدری تاکید کرد: با برنامه ریزی، پشتکار و مدیریت مناسب بر عملکرد سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نظارت گردد.
وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد برای اقشار در معرض آسیب جامعه به ویژه نسل جوان و آگاهی بخشی خانواده ها در دستور کار باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر در استان ، بیان داشت: ساماندهی و نگهداری این افراد در هرمزگان در کوتاه مدت به صورت جدی تا رسیدن به نتایج مطلوب پیگیری و دنبال شود.
حیدری تاکید کرد: طرح های توانمند سازی افراد درمان شده از اعتیاد در حوزه‌های مختلف اشتغال، خانواده، فرهنگی و روانی در هرمزگان به صورت ویژه حمایت گردد تا شاهد بازگشت بدون دغدغه این قشر به جامعه باشیم.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.