به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به ارائه گزارشی از قانون بودجه سال 98 ، افزود: هرمزگان از این لحاظ رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده و تلاش می‌کنیم با استفاده از این اعتبارات طرح‌های عمرانی در استان تقویت و تکمیل شوند.
وی افزود: میزان بودجه جاری هرمزگان در سال جاری افزون بر 344 میلیارد تومان است و تلاش می کنیم میزان بودجه استان به سطح قابل قبول تری برسد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: تمامی مدیران و نمایندگان استان باید تلاش کنند که سهم بیشتری از ردیف های بودجه ای متمرکز ملی به هرمزگان اختصاص یابد.
همتی خواستار نظارت دقیق و منظم فرمانداران بر روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان ها شد و بیان داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی باید به صورت یکپارچه در شهرستان ها زیر نظر فرمانداری‌ها فعالیت کنند.
وی اظهار داشت: در توزیع منابع و اعتبارات باید سیاست در اولویت قراردادن اختصاص بودجه به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاتر رعایت گردد تا طرح‌های عمرانی با سرعت بیشتری تکمیل و بودجه به شکل بهینه تری هزینه شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های عمرانی، باید از ظرفیت قانونی تهاتر با جدیت و دقت بیشتری استفاده کنیم تا روند پرداخت مطالبات پیمانکاران تسریع شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.