به گزارش ایرنا، احمد مرادی روز پنجشنبه در آیین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نمونه و واحدهای تولیدی نمونه هرمزگان اظهار داشت: باید با رفع اشکال ها و ایرادهای قانون کار کاری کنیم که کسی نتواند از آن برداشت های متفاوت داشته باشد.
وی ادامه داد: برخی با برداشت های متفاوت قانون کار، کارگر را محکوم کرده و حق وی را تضییع می کنند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از سوی دیگر دولت 120 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد که پرداخت آن مشکل های فراوان کارگران مانند مسکن، بهداشت و درمان، تفریح و سرگرمی را حل می کند.
عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در همین راستا قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دولت را موظف کرده سالانه 20 درصد از بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد.
مرادی اشاره کرد: علاوه بر این، دولت 400 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی دارد و پیمانکاران هم خود دارای کارگراند که باید حقوق و مزایای آنها را پرداخت کنند.
وی همچنین در پایان سخنان خود یاد آور شد: مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 98 اجازه افزایش تعرفه های آب، برق و بنزین را نداده است.
2 کارگر نمونه، یک واحد تولیدی نمونه و یک گروه کار نمونه ، 9 واحد تولیدی تولیدی نمونه شایسته تقدیر، سه کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار نمونه به مناسبت هفته کارگر ( 5 تا 11 اردیبهشت) در جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نمونه و واحدهای تولیدی هرمزگان تقدیر شدند.
3219 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.