به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: تجاوز به حریم دریا خلاف قانون و نابود کننده ساحل کند و اگر طغیان کند هر آنچه در محدوده حریم آن ساخت و ساز شده (بازار ماهی فروشان) را از بین می برد.
«قانون مصوب 25مرداد سال 1345 خورشیدی، حریم خلیج فارس و دریای عمان را60 متر از آخرین نقطه مد دریا تعیین کرده و هرگونه ساخت و سازی در آن ممنوع شده است اما چند سالی است که حرمت این حریم در بندرعباس را عده ای خاص شکسته اند.»
وی بیان داشت: در این میدان (اعلام غیرقانونی بودن ساخت بازار ماهی فروشان و تجاوز به حریم دریا) تنها بودم و البته در این راستا دستگاه قضایی حمایت هایی کرده است.
امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: باید از هم اکنون کمک کنید و جلوی خطر آینده (طغیان دریا به ساحل و ساختمان ها) را بگیرید و نگذارید چهره این شهر عوض شود تا مورد نفرین آیندگان قرار گیریم.
نعیم آبادی ادامه داد: محدوده ی دریا در بندرعباس اکنون مشخص است و امکان دارد با یک طغیان (سونامی) همه چیز را نابود کند.

**استکبار جهانی بدنبال نابودی ارتش بود
امام جمعه بندرعباس به 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش نقش تعیین کننده در زمان انقلاب داشت و استکبار جهانی از همان زمان بدنبال نابودی این نهاد بوده است.
نعیم آبادی اضافه کرد: یکی از فعالیت های امام خمینی (ره) حفظ ، تثبیت، تقویت و معرفی ارتش به جهان بود که با این کار مشت محکمی به دهان استکبار زده شد.
وی بیان داشت: ارتش از ملت و ملت از ارتش است و به فرموده امام راحل تضعیف ارتش در واقع تضعیف اسلام است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآورشد: ارتش همواره در میدان های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و میدان ساخت سلاح و اسلحه نقش بسیار عظیمی داشته است و اکنون نیز در کنار مردم و در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی است.

** آماده سازان حرکت جهانی امام زمان (عج) باشیم
امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به نیمه شعبان و سالروز ولات امام زمان (عج) گفت: باید تلاش کنیم که همواره از خدمتگزاران و آماده سازان حرکت جهانی امام زمان (عج) باشیم.
نعیم آبادی با اشاره به این که دشمن در تلاش است تا مردم را از راه حقیقت و معرفت جد اکند، یادآورشد: نیمه شعبان بهترین فرصت است که مبلغان و منبری ها ابعاد وجودی و شخصیتی امام زمان (عج) را به درستی به مردم معرفی کنند.
وی گفت: شناسنامه امام زمان (عج) برای همگان روشن است اما دشمن در تلاش است تا با امام زمان های ساختگی، مردم را با پوشاندن حقیقت و معرفت از راه آن امام همام جدا کند و این هشداری به مردم و خانواده هاست که باید فریب نخورند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: شهرداران باید نسبت به جشن های مولودی نیمه شعبان هر چه بیشتر حضور پیدا کنند و بازارهای ما نیز بایستی شور و هیجان مهدویت به خود گیرد.

*اصل قرآن تغییر نکرده است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به سلامت قرآن از زمان پیامبر اکرم (ص) تاکنون گفت: شیعیان معقدند که قرآن همان کتاب آسمانی است که از زمان پیامبراکرم (ص) به دست ما رسیده است.
نعیم آبادی ادامه داد: حرف اساسی شیعه این است که اصل و الفاظ قرآن حفظ شده است اما شبکه های انحرافی و خدمتگزاران به استکبار با تفسیرهای غلط حدود قرآن و حتی اسلام را تغییر داده اند.
نعیم آبادی یاد آورشد: علمای اهل سنت معتقد به تحریف قرآن بودند و یکی از علمای بزرگ شیعه به نام «ابن شنبوذ» در اثبات نادرستی بیان داشته که اصل قرآن تغییری نکرده اما آیات مربوط به ولایت در زمان عثمان حذف شده است که هر 2 مورد از نظر شیعه غلط است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.