به گزارش ایرنا، حمید رضا تیموری عصرسه شنبه درمراسم پایانی سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان اظهار داشت: بانک ها هم امسال 20 هزار میلیارد ریال به این بخش اختصاص می دهند.
وی اعتبارهای بخش گردشگری را 12 درصد و حوره آب و کشاورزی را 10 درصد از این میزان منابع مالی از محل صندوق توسعه ملی عنوان کرد.
عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی ایران گفت: این صندوق آمادگی صد درصدی پذیرش طرح های توجیه پذیر از هرمزگان را دارد.
تیموری ابراز داشت: سرمایه گذاری در این استان علاوه بر بازگشت منابع، سرمایه و سود آن نیز تضمین است.
وی معتقد است: مسیر توسعه کشور از بخش گردشگری می گذرد و سرمایه گذاران می توانند از این منابع استفاده کنند.
وی اظهار داشت: در سایر بخش ها مانند صنعت، معدن و تجارت هم آمادگی برای در اختیار گذاردن دادن منابع مالی به سرمایه گذاران وجود دارد.
سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان از روز دوشنبه با حضور 500 نفر از مهمانان داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.
در این همایش 2 روزه که مهمانان زیادی از داخل و خارج کشور در حوزه های اقتصادی، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور دارند، در بخش اول نخستین روز از همایش هفت مقام داخلی و خارجی سخنرانی کردند.
این همایش با 6 محور صنعت و معدن، انرژی، حمل و نقل و عمران شهری، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد برگزار شد.
در این همایش بین المللی رییس سازمان جهانی آتیک، انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رسولی معاون وزیر و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و موسوی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران سخنرانی کردند.
در بخش عصر گاهی این همایش نیز پنل های مختلف سرمایه گذاری حمل و نقل و عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه گذاری گردشگری، شیلات و کشاورزی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ارائه شد. برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان در هتل هرمز از بخش های جانبی عصرگاهی دومین روز این همایش بود.
مراسم پایانی و دومین روز سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان نیز امروز سه شنبه در هتل هرمز برگزار شد.
9887/3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.