مهران جلایی روز سه شنبه در تشریح این فیلم در گفت و گو با ایرنا افزود: این فیلم به قلم علی خائف به نگارش درآمده است و تمام لوکیشن های آن در بندرعباس خواهد بود.
وی بیان داشت: فعالیت این فیلم در روزهای پایانی فروردین ماه کلید می خورد که بعد از آماده شدن از شبکه خلیج فارس و شبکه های سراسری پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اظهارداشت: این تله فیلم سرگذشت جوانی بدشانس را به تصویر می کشد که در آرزوی هنرمند شدن وارد رادیو شده و به صورت اتفاقی مشهور شده که این شهرت باعث دردسرهای تازه ای برای او می شود.
جلایی گفت: علی قریشی، هستی فرحی، فهیمه مومنی، محمد علی قویدل، لیلا رنجبر، رضا آزاد دریایی، علی علوی، اسماعیل آزاد بخش، مرتضی چشم براه، اثنا شاهی، فاطمه قریشی و اصغر گردابی بازیگران این فیلم هستند.
وی اضافه کرد: علی خائف نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، میلاد لکی مدیر تولید، مرضیه مهربانی نیا مجری طرح، مجید یزدانی مدیر فیلم برداری و امیر نخجوان مدیر صدا برداری تله فیلم خالوکریم را برعهده دارند.
این مسوول یادآورشد: محمدحسین دوستی، رامین ظهوری، پرویز توتونچی، یاسمین پدری و داریوش منتظری از دیگر عوامل این تلفه فیلم هستند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.