به گزارش ایرنا، امیر سوزنچی روز دوشنبه در سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان افزود: تلاش صندوق سرمایه گذاری ایرانیان خارج در جهت آبادانی و سرافرازی مملکت مان ایران است.
وی بیان داشت: در استان هرمزگان از بندر پل تا جزیره قشم وهنگام تله کابین خواهیم زد و جزیره فارور که خالی از سکنه بوده را به بزرگترین جزیره سیاحتی و‌ گردشگری با 8 هتل و باند فرودگاه تبدیل می کنیم.
مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور اظهارداشت: ما ایرانیان خارج از کشور برای مملکت خودمان دلسوزی می کنیم و 12 طرح زیربنایی ملی کشور را نیز مدیریت می کنیم.
سوزنچی گفت: کشور ما ایران 12هزار سال سابقه تاریخی و تمدن دارد و به طور قطع مملکت مان با همدلی یکدیگر می سازیم.
سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان امروز دوشنبه با حضور 500 نفر از مهمانان داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.
در این همایش 2 روزه مهمانان زیادی از داخل و خارج کشور در حوزه های اقتصادی، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور دارند.
این همایش با 6 محور صنعت و معدن، انرژی، حمل و نقل و عمران شهری، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد در حال برگزاری است.
در این همایش بین المللی رییس سازمان جهانی آتیک، انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رسولی معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و موسوی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران سخنرانان اولیه نخستین روز از همایش هستند.
در بخش عصر گاهی این همایش نیز پنل های مختلف سرمایه گذاری حمل و نقل و عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه گذاری گردشگری، شیلات و کشاورزی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ارائه می شود.
برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان در هتل هرمز از بخش های جانبی عصرگاهی دومین روز این همایش خواهد بود.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.