به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در جریان تماس تلفنی با تمامی فرمانداران افزود: با توجه به آغاز بارندگی ها هم اکنون تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، دهیاران، بخشداران و فرمانداران در سراسر هرمزگان در آمادگی کامل به سر می برند.
وی بیان داشت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با سیل و حوادث احتمالی نیز توسط دستگاه های دولتی و بخش خصوصی هرمزگان تامین شده و لایروبی برخی رودخانه ها، مسیل ها و خورها که مورد دغدغه بود، نیز انجام شده است.
استاندار هرمزگان همچنین در این تماس تلفنی اظهار داشت: آخرین وضعیت میزان آمادگی شهرستان ها برای مقابله با بحران احتمالی سیل مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
همتی یادآورشد: تاکنون دستور تخلیه هیچ محله ای در شهر بندرعباس صادر نشده است و از مردم استان می خواهیم تا خبرها را از طریق رسانه های رسمی و معتبر از جمله صدا و سیما، خبرگزاری ها و سایت و کانال های رسمی استانداری هرمزگان دریافت کنند.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، یک موج بارشی بسیار فعال از روز جمعه 23 تا دوشنبه 26 فروردین ماه این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب ناپایداری جوی و دریایی قابل توجه خواهد شد.
در پی پیش بینی هواشناسی و هشدارهای مدیریت بحران استان و همچنین برای جلوگیری حوادث احتمالی ناشی بارندگی سیلاب امروز شنبه و فردا یکشنبه مدرسه ها و دانشگاههای استان هرمزگان تعطیل اعلام شده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.