به گزارش ایرنا، این راهپیمایی بعد از نماز دشمن شکن جمعه علاوه بر بندرعباس در دیگر شهرهای استان نیز برگزار شد.
در راهپیمایی بندرعباس که نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، استاندار، شماری از مسوولان واقشار مختلف مردم حضور داشتند شرکت کنندگان با شعارهای انقلابی بار دیگر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند.
شماری از راهپیمایان در گفت و گو با ایرنا گفتند: سپاه از بدو تاسیس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاکنون خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف انجام داده و دشمنان تاب وتحمل این توانمندی را نداشته و به سفارش صهیونیست ها و مرتجعین عرب دست به اقدامی ناشیانه زدند.
این عده تصریح کردند: مردم خاطرات ایجاد امنیت در داخل و خارج مرزها، هشت سال دفاع مقدس، موفقیت در تولید انواع موشک ها و ریشه کنی داعش در سوریه وعراق را فراموش نکرده و توان این قدرت عظیم مردمی باید روز به روز افزایش یابد.
بنا به اظهار شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جمعه بندرعباس، امروز هم سپاه دوشادوش سایر نیروهای خدمات رسان از جمله ارتش وهلال احمر ، سپاه در خط مقدس کمک رسانی و حامی سیل زدگان در استان های گلستان، فارس، لرستان و خوزستان است.
مردم هرمزگان ازاینکه ترامپ ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده تعجب نکرده و آن را سرپوش گذاشتن آمریکا علیه ملت ایران در 7 دهه از کودتای 28 مرداد گرفته تا شرکت در کشتار مردم در خرداد 42،دهه 50 تا به وجود آوردن جنگ تحمیلی، کودتاهای نا فرجام ، حمله به هواپیمای مسافری و غیره می دانند.
6048/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.