به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد مرادی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز جانباز در گلزار شهدای بندرعباس، رفع مشکلات خانواده های شهدا و به خصوص جانبازان را لطف و منتی از سوی خداوند برای تمامی مسوولان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی ادامه داد: برخی تصور می کنند جانبازان دارای تمام امکانات هستند درحالی که جانبازان علاوه بر درد و رنج جسمی خود با مشکلات تحمیلی از جمله اشتغال فرزندانشان مواجه هستند که همه این سختی ها و رنج ها باید با تعامل و همفکری مسوولان در استان برطرف شود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با افزایش سن جانبازان، درد و رنج جسمی آنها بیشتر می شود، ابراز داشت: در راستای کاهش بار مشکلات جانبازان مسوولان باید تک تک مشکلات آنها را احصا کرده و در راستای رفع آنها شبانه روز کار کنند.
مرادی حمایت های عاطفی از جانبازان را ضروری دانست و ادامه داد: همه نمایندگان در فراکسیون ایثارگران مشکلات جانبازان اعم از بیمه، خودرو، مسکن و اشتغال فرزندان آنها را مطرح کرده اند و پیگیر مشکلات موجود جانبازان هستیم.
وی یاد آورشد: مسوولان موظف هستند با تعامل و انسجام بیشتر خدمات صادقانه و بی منت بیشتری به جانبازان ارائه داده و جانبازانی که نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارند را در اولویت قرار دهند.
این نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانبازان دردل مردم قرار دارند و فراموش نشده اند، تاکید کرد: برگزاری مراسم های بزرگداشت جایگاه شهدا و جانبازان باید از حالت کلیشه ای خارج شود و برنامه های پرمحتوا و جذاب در شان و جایگاه جانبازان برگزار شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرمزگان نیز جانبازان را علمدار ارزش های نظام برشمرد و اظهار داشت: جانبازان در همه عرصه های انقلابی اعم از سیاسی، حضور در راهپیمایی ها، مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی بدون هیچ منتی در صف اول قرار دارند.
محمدرضا پاکدامن وجه تسمیه ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را اطاعت از رهبر و امام زمان خود عنوان کرد.
وی افزود: امروز نیز جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس پای این علمداری خود در راستای حفظ ارزش های نظام پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.