به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی آخرین اقدام های استان هرمزگان برای امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان اظهار داشت: سپاه هرمزگان با استقرار سیستم آشپزخانه و نانوایی و سایر تجهیزات مورد نیاز در حال خدمات رسانی به سیل زدگان شهرستان کارون است.
وی خاطرنشان کرد: اقلام مختلف غذایی مورد نیاز سیل زدگان شهرستان کارون برای 10 روز نیاز آنها توسط سپاه پاسداران استان به این شهرستان ارسال شده است.
حیدری با اشاره به ارسال کمک های امدادی جدید از سوی سپاه استان به شهرستان کارون گفت: تیم امداد و نجات به همراه تیم پزشکی و یک دستگاه آمبولانس هم اکنون به شهرستان کارون اعزام شدند تا روند خدمات رسانی تسریع شود.
این مقام مسوول بیان داشت: از سوی هلال احمر هرمزگان تاکنون چندین محموله کمک های امدادی شامل ارسال یک تریلر چادر امدادی به تعداد 100 دستگاه و اقلام مختلف مواد غذایی به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شده و ارسال کمک های مردمی به تناوب توسط دستگاه های استان ادامه خواهد داشت.
سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ابراز داشت: مردم سیل زده شهرستان کارون به شدت نیازمند اقلام مختلف مواد غدایی، دارویی، امدادی و ماشین آلات سنگین برای مهار سیلاب ها و جلوگیری از ورود آب به خانه ها هستند و از مردم شریف استان درخواست کمک و همراهی را داریم.
به گزارش ایرنا، پس تعیین استان هرمزگان به عنوان یکی از استان های معین امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان توسط وزارت کشور شهرستان سیل زده کارون این استان جهت امداد رسانی به استان هرمزگان واگذار شد.
طبق اعلام مسوولان هرمزگان، ارسال کمک های امدادی از سوی این استان به شهرستان کارون تا زمانی که ستاد بحران کشور و وزیر کشور اعلام کنند و شهرستان سیل زده کارون به شرایط پایدار برسد با همت و همراهی مردم نو دوست استان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، در پی بارش‌های اخیر، سیل به یک هزار و 889 شهر و روستا در 23 استان کشور هجوم آورد که با دستور رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح نیز با تمام تجهیزات و نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در این محل‌ها حاضر شدند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.