به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در سخنانی در جمع مردم شهر کوهیج در شهرستان بستک، اظهار داشت: پس از اقدام آمریکا در خصوص سپاه، شاهد هستیم که اقشار مختلف مردم با سلیقه های گوناگون به طور یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و این نشان می دهد که همه مردم ما خود را پاسدار انقلاب اسلامی می‌ دانند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تلاش های دولت برای رشد و آبادانی اقصی نقاط هرمزگان از جمله شهرستان بستک، گفت: در راستای تحقق خواسته های مردم، ارتقای بخش کوهیج به شهر با همدلی و همراهی خوبی میان مسوولان مربوطه در استان پیگیری و به نتیجه رسید.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: شهر کوهیج دارای علمای بزرگ و خیران بزرگواری است که با کمک این خیران می توانیم سرعت توسعه این شهر را شتاب ببخشیم.
همتی با بیان اینکه بستک شهرستانی رو به پیشرفت است، اظهار داشت: مردم و خیران این شهرستان به دنبال توسعه منطقی بستک هستند و در این راستا فعالیت ها و مشارکت خوبی دارند.
وی پروژه شیرین سازی و انتقال آب از دریا به شهرستان بستک، جاده خور و چهار خطه شدن مسیر کهورستان به بستک و لار را از جمله مهمترین طرح های در حال اجرا برای این شهرستان عنوان کرد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با ایجاد محورهای مواصلاتی مناسب، صنعت گردشگری در بستک توسعه خواهد یافت.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.