به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: رژیم آمریکا خود تروریست پرور است و گروه‌های تکفیری و تروریستی همچون داعش را در منطقه ایجاد و پرورش داده است.
وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نیروهای آمریکا در غرب آسیا را تروریست اعلام کرد و کشور ما از این پس این نیروهای آمریکایی را تروریست می داند.
همتی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با توطئه هایی از جمله ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی بنا داشتند خونریزی های گسترده ای را در این منطقه رقم بزنند اما دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان را در این عرصه شکست دادند.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اقدامات و برنامه های حوزه راه و شهرسازی در استان، گفت: یکی از مهمترین پروژه های حوزه راه در هرمزگان احداث کریدور ساحلی جنوب کشور است که بیش از 850 کیلومتر آن در این استان می باشد.
همتی اضافه کرد: به طور جدی پیگیر تکمیل این کریدور مهم از شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان تا شهرستان جاسک در شرق این استان هستیم.
وی بیان داشت: با همدلی و هماهنگی خوب اقدامات مناسبی در حوزه راه و شهرسازی در هرمزگان صورت گرفته که از جمله آن می توان به احداث یک هزار کیلومتر راه روستایی در طول سال گذشته در استان اشاره کرد.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: هرمزگان دارای کارکردی ملی و حتی بین المللی است و بر این اساس باید به سرعت زیرساخت های مهم حوزه راه در این استان تکمیل شود.
وی نوسازی بافت های فرسوده، توسعه سکونتگاه های انسانی در جزایر و سواحل هرمزگان را از جمله برنامه های مهم اجرایی حوزه راه و شهرسازی در هرمزگان اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از تلاش های غلامحسین شیری مدیرکل سابق راه و شهرسازی هرمزگان قدردانی و آرش رضایی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی شد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.