مهران کفاش روز سه شنبه درحاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان هواشناسی وقوع بارش و سیلاب را به درستی پیش بینی و هشدار داده بود.
وی ادامه داد: بارش رحمت الهی است که با خطاهای انسانی خسارت هایی به مردم وارد کرده که مناطق آسیب دیده از سیلاب را با کمک دولت، مجلس شورای اسلامی، مردم و سایر نهادها و ارگان های کشور بهتر از گذشته بازسازی خواهیم کرد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: نقش مشاوران و مطالعه های شهرسازی در این زمینه حایز اهمیت است و اکنون باید بیش از گذشته در ساخت و سازهای شهری به حوادث و بلایای طبیعی توجه کنیم.
کفاش خاطر نشان کرد: این سیلاب نقش مشاوران و مطالعه های شهرسازی را برای وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه ها 2 برابر کرده است.
وی ابراز داشت: این سیلاب 24 استان کشور را درگیر خود کرده و از 28 اسفند تا کنون هم درگیر آن هستیم و استان خوزستان تا 10 روز آینده درگیر سیلاب خواهد ماند.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: 10 هزار عدد از ماشین آلات وزارت راه و شهرسازی از ابتدای وقوع سیلاب تا کنون در حال خدمات رسانی هستند و وزیر این وزارت خانه نیز هر روز در یک استان به سر می برد.
به گفته کفاش، مقررشده مجلس شورای اسلامی در یک طرح 2 فوریتی اعتبار خوبی برای ترمیم زیرساخت های آسیب دیده وزارت راه و شهرسازی در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.
در پایان این مراسم از تلاش های غلامحسین شیری مدیرکل سابق راه و شهرسازی هرمزگان تقدیر و آرش رضایی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی معرفی شد.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.