انوشیروان پیش دار روز دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری ایرنا هرمزگان افزود: این برنامه ها شامل تشکیل ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی «ادبیات، آزادی و تعهد»، یک هفته با داستان، نمایش فیلم های منتخب در مساجد و مدارس و نشست هنرمندان جوان و پیشکسوت واحد موسیقی است.
وی بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و هنرمندان شاخص انقلابی، نشست با رسانه ها، نشست هنرمندان با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، نشست تخصصی نویسندگان و محققان با موضوع روایتگری کتاب گنجینه آسمانی شهید آوینی، تولید و اجرای 2 نمایش میدانی از دیگر برنامه های شاخص هفته هنر انقلاب در هرمزگان است.
این مسوول یاد آورشد: رونمایی از 2 قطعه موسیقی تولید شده، اجرای سرودهای انقلاب در مدارس و مساجد و برپایی نمایشگاه عکس «از کویر تا دریا»، جلسه نقد و بررسی آثار سینمای دفاع مقدس با حضور فیلمسازان استان، برگزاری مراسم شب شعر و تبلیغات و فضاسازی شهری، چاپ و انتشار پوستر از دیگر برنامه هاست.
پیش دار ادامه داد: هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی است که از 20 تا 27 فروردین ماه جاری در هرمزگان برگزار می شود.

**ایرنا رسانه ای شاخص و مورد توجه مردم و مسوولان است
رییس حوزه هنری هرمزگان همچنین باتوجه به قدمت طولانی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: ایرنا رسانه شاخص و رسمی دولت و نظام است که همواره مورد توجه مردم و مسوولان قرار گرفته است.
پیش دار افزود: خبرگزاری ایرنا مورد اعتماد مردم و مسوولان است که رسالت رسانه ای خود را به خوبی انجام داده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.