به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در این پیام آورده است: از خبر غم ‌انگیز جانباختن سه تن از کارکنان پرتلاش صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس به نام های «رضا بلوچی»، «رضا شاکری» و « محمود حسین پور » که در حین کار و تلاش شبانه روزی و انجام تعمیرات شناور به علت بروز حادثه، به درجه رفیع شهادت نائل گشتند، بسیار متاثر شدم.
وی بیان داشت: جانباختگان این افراد سخت کوش و تلاشگر صنعت دریایی، هرمزگان را داغدار کرد و غم بزرگی در دل همه نهاد.
استاندار هرمزگان در بخش پایانی این پیام با ابراز همدردی، این ضایعه دردناک را به مردم صبور و نجیب هرمزگان به ‏ویژه خانواده‌های داغدیده ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن جانباختگان مظلوم که سختکوشان عرصه اقتدار ملی کشورمان بودند، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می نماید.
روابط عمومی سازمان صنایع دریایی اعلام کرد: براثر یک حادثه روز گذشته در مجتمع صنعتی شهید درویشی سه نفر از کارکنان خدوم این مجتمع در بندرعباس شهید شدند.
این حادثه ظهر روز گذشته (شنبه) و در حین تعمیر اساسی یک فروند شناور سبک رخ داد و در این حادثه مجروج دیگری بر جای نگذاشته است.
صنایع دریایی ضمن عرض تسلیت شهادت همکاران خدوم این صنعت، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و برای خانواده آنها صبر و اجر مائلت می نماید.
گفتنی است ابتدا 2 نفر از کارکنان برای تعمیر به داخل شناور رفته بودند و نفر سوم برای امداد رسانی رفته که هر سه در این حادثه جان به جان تسلیم شدند.
گفتنی است؛ بدنبال انفجار روز گذشته در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس سه نفر به نام های رضا شاکری و محمود حسین پور در حوزه (برق) و رضا بلوچی در حوزه (ایمنی) به شهادت رسیدند که همه آن ها زیر 40 سال و اهل هرمزگان (بندرعباس و میناب) بودند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.