شهید قنبر احمدی طیفکانی چهارم خرداد سال 1315 در روستای آغاسین از توابع بندرعباس به دنیا آمد، یادگار عباس و آمنه دوران تحصیل خود را تا مقطع راهنمایی به پایان رساند.

به گزارش جماران، شهید قنبر احمدی طیفکانی چهارم خرداد سال 1315 در روستای آغاسین از توابع بندرعباس به دنیا آمد، یادگار عباس و آمنه دوران تحصیل خود را تا مقطع راهنمایی به پایان رساند.

وی با شروع جنگ راهی جبهه های حق ضد باطل شد و در این راه جان خود را فدا کرد و14 آبان سال 60براثر اصابت ترکش به پهلو و پشت در منطقه دارخوین به شهادت رسید.

مزار این شهید دوران دفاع مقدس در روستای آغاسین است.

شهید قنبر احمدی طیفکانی وصیت نامه خود را با این جمله؛' به نام خداوند درهم کوبنده ظالمان و ستمگران و منافقان' آغاز کرده است.

وی در ادامه وصیت نامه اش آورده است: اکنون که عازم عازم نبرد ضد کفر صدامی هستم وصیت می کنم که دست از یاری اسلام نکشید مبادا منافع دنیا شما را فریب دهد.

شهید احمدی طیفکانی جنگ را آزمایشی بزرگ برای ملت ایران دانسته و ادامه داده است: مبادا رهبر کبیر انقلاب-(-امام خمینی(ره)- را تنها بگذارید، از زندان شیطان غافل نشوید.

وی در این رابطه توصیه کرده است که آگاه باشید که این فریب خوردگان همین جیره خواران شرق و غرب، درصدد ساختن مسکو و واشنگتن هستند.

وی یادآور شده است که همیشه طرفدار آرمان های انقلابی، سپاه، بسیج و جهادسازندگی باشید و رهبری روحانیت را از یاد نبرید.

این شهید دوران دفاع مقدس در پایان وصیت نامه ش تقاضا کرده است اگر سعادت نصیبم شد مرا در کنار قبرمادرم در روستای آغاسین از توابع سیاهو به خاک بسپارید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.