به گزارش ایرنا، ایرج حیدری روز شنبه در نشست هماهنگی جمع آوری و ارسال کمک های مردمی هرمزگان به استان های سیل زده کشور افزود: این محموله شامل موادغذایی، لوازم بهداشتی و برخی اقلام پزشکی است.
وی بیان داشت: در شرایط فعلی مردم مناطق سیل زده به شدت نیازمند مواد غذایی و پوشاک شامل کنسرو، غذای گرم، روغن، گوشت و دارو هستند.
این مسوول اظهارداشت: وسایل امدادی همچون بیل، گونی، ماشین آلات و موتور پمپ های تخلیه آب از دیگر نیازهای ضروری مناطق سیل زده کشور است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: تمامی کمک های که در استان برای مناطق سیل زده جمع آوری می شود به صورت متمرکز با مدیریت هلال احمر، کمیته امداد و پایگاه های بسیج و سایر نهادهای امدادی و مردمی جمع آوری و ارسال گردد.
حیدری گفت: با توجه به خرابی های گسترده سیل در مناطق مختلف کشور و نیاز ضروری هموطنان به کمک های مردمی می طلبد که مردم و مسوولان این استان با کمک های خود به یاری سیل زده گان بشتابند.
حیدری گفت: تمامی فرمانداران باید از همه ظرفیت شهرستان ها برای جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به مناطق سیل زده از طریق نهادهای امدادی و حمایتی بکار گیرند.
وی بیان داشت: واحدهای صنعتی هرمزگان نیز کمک های خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده کشور با هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاه های امدادی ارسال نمایند.
این مسوول ادامه داد: مردم هرمزگان سابقه درخشانی در کمک رسانی به مردم مناطق کشور در برهه های مختلف دارند و انتظار می رود در این شرایط ویژه نیز با تمام توان به کمک مردم سیل زده کشور بیایند.
در پی سیلاب های بی سابقه اخیر در استان های مختلف کشور از جمله گلستان، مازندران، لرستان، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان بسیاری از مردم ساکن در شهرها و روستاهای این مناطق خانه و کاشانه خود را از دست داده اند و در کمپ ها و اردوگاه های هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی و حمایتی اسکان داده شدند که به شدت نیازمند یاری هموطنان برای عبور از این شرایط سخت هستند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.