به گزارش ایرنا، ایرج حیدری روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در این استان افزود: این همایش در روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 فروردین جاری با محوریت صنعت و معدن، شیلات، کشاوزی، گردشگری، حمل و نقل، طرح های دانش بنیان ومناطق آزاد در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.
وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه 2 روزه و هفت برنامه تخصصی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از بخش های جانبی سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: جذب سرمایه گذاری های جدید داخلی و خارجی در حوزه های مختلف از مهم ترین اهداف برگزاری سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان است.
حیدری اظهارکرد: همایش یاد شده، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه های مختلف به عنوان قطب اقتصادی کشور است که می طلبد از همه ظرفیت های رسانه ای برای معرفی استان در سطح ملی و بین المللی بهره گرفته شود.
وی با توجه به اهمیت همایش از تمامی دستگاه های اجرایی و متولی هرمزگان خواست با حساسیت ویژه بحث های مربوط به همایش یاد شده را در حوزه تخصصی خود شامل دعوت از سرمایه گذران داخلی و خارجی، پنل های تخصصی همایش و نمایشگاه پیگیری نمایند.
وی گفت: با برگزاری سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان انتظار می رود شاهد اقدم های خوبی با جذب سرمایه گذاری های جدید در حوزه حمل و نقل، انرژی، گردشگری، صنعت و کشاورزی در استان باشیم.
حیدری ادامه داد: همچنین با توجه به روند خوب سرمایه گذاری هرمزگان در سال گذشته در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، پتروشیمی، نفت وغیره، امسال نیز با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید در استان که رونق تولید و اشتغال را به همراه دارد، فراهم شود.
این مسوول یادآورشد: در سالجاری که بنام رونق تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب نام گذاری شده ، امیدواریم سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان به عنوان جنوبی ترین استان کشور پیشگام اجرای منویات رهبری در راستای تحقق شعار سال باشد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.