به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته به خرابی های ناشی از وقوع سیل در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در برطرف کردن مشکلات، مردم ایران اوج همدلی و همکاری خود را برای کمک به سیل زدگان نشان دادند اما این همدلی باید بدون افراط و تفریط باشد.
وی همچنین به نقش 'رونق تولید' به عنوان شعار سال در استقلال کشور از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان اقتصاد را نقطه کلیدی تعیین کننده دانسته اند و در این موضوع نیز باید جدی پای کار آمد.
امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: معلمان، روحانیان و دانشگاهیان بیانیه گام دوم را مطالعه کنند و نسبت به نخستین توصیه رهبری انقلاب مبنی بر امید بخشی و نگاه خوشبینانه به جوانان نسبت به آینده انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.
حجت الاسلام فروزان نژاد در ادامه تواضع و ترس از خدا را از ویژگی های مهم عبادالرحمن برشمرد وافزود: مسوولان به خصوص باید این ویژگی های اخلاقی را در خود مرور کنند.
وی از خودخواهی و تکبر به عنوان آفت های ایمان نام برد و افزود: تواضع کلید ایمان و غرور و تکبر کلید کفر است.
امام جمعه موقت بندرعباس یادآور شد: درحالی که اسراف یکی از ویژگی های مستکبران است، گفت: مومنان کسانی هستند که در انفاق اسراف نمی کنند.
حجت الاسلام فروزان نژاد به مناسبت های مهم ایام شعبان اشاره کرد و افزود: جشن های نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت بقیه الله باید به شکلی مطلوب برگزار شود به گونه ای که اهمیت این جشن برای تمامی مردم مشهود باشد.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.