غلامحسین رنجبر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل لوازم بهداشتی و برخی اقلام پزشکی مورد نیاز معولان ضایعه نخاعی، مواد غذایی، شیرخشک، حبوبات، پتو، پوشینه ، برنج و آب معدنی و دیگر اقلام ضروری مردم سیل زده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی بهزیستی هرمزگان، سه دستگاه خودرو نیسان و تویوتا به همراه دو نیروی مکانیک نیز جهت همکاری و ترابری به منطقه سیل زده اعزام شدند.
رنجبر با اشاره به حمایت های مردمی و خیران از مردم سیل زده لرستان، گفت: بدون شک این بار نیز مردم نوعدوست اقصی نقاط ایران اسلامی از جمله هرمزگان، به ‌مانند سیل گلستان آماده هر نوع کمک برای کاهش دردهای آسیب‌ دیدگان سیل لرستان هستند.
دوشنبه 12 فروردین سه رودخانه خرم رود و رودخانه شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان کرده، سد مروک دورود سرریز کرد و به صدها هزار نفر از اهالی استان هشدار داده شده که منزل خود را ترک کنند.
برق، آب و گاز بسیاری از مناطق شهری و روستایی قطع شد، پل های بسیاری نیز در مسیرهای اصلی و فرعی فروریخت.
از ابتدای بارش های سیل آسا و با وقوع سیل در مناطقی از استان لرستان بنا بر آمار رسمی اعلام شده از سوی پزشکی قانونی لرستان تاکنون 14 نفر جان خود را از دست داده اند با وجود اینکه سیل بیشترین خسارت ها را به پلدختر داشته است اما تا کنون تلفات جانی از این منطقه اعلام نشده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.