به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، عباسعلی بهدانی ‌فرد روز چهارشنبه اظهارداشت: در این راستا که در محورهای مواصلاتی هرمزگان صورت گرفت، 5 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و در بازرسی دقیق از آن‌ ها نیز420 کیلو و 854 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
وی همچنین به جمع ‌آوری تعداد 530 نفر معتاد بدون مکان و متجاهر در 48 ساعت گذشته خبرداد و ابراز داشت: این مقدار مواد مخدر کشف شده شامل 419 کیلو 452 گرم تریاک، 59 گرم حشیش، 19 گرم هرویین و 1 کیلو 324 گرم سایر مواد است.
جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
بهدانی ‌فرد اظهار داشت: پلیس با به ‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می ‌کند اما لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای طرح نوروزی پلیس در استان (25 اسفندماه) تا هفتم فروردین 98، یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که از این میزان کشفیات یک تن و 240 کیلوگرم تریاک ، 159 کیلوگرم حشیش و یک کیلوگرم هروئین بوده است.
این میزان مواد مخدر در شهرستان های رودان، حاجی آباد، بندرلنگه و بندرخمیر کشف شده و 50 نفر در همین رابطه دستگیر شدند و در این مدت هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر نیز شناسایی و توقیف شد.
همچنین از ابتدای طرح نوروزی تعداد یک هزار و 300 نفر معتاد متجاهر از سطح معابرجمع آوری که پس از غربالگری 360 نفر جهت درمان تحویل سامان سرا شدند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.