به گزارش ایرنا، شهید ابراهیم احمدی زاده یکم فروردین سال 43 در روستای گشوییه از توابع شهرستان رودان به دنیا آمد، یادگار علی و کنیز تا مقطع اول راهنمایی تحصیل کرد و درعین حال شغل نجاری را انتخاب کرد و از این راه کمک خرج خانواده بود.
وی با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه های جنگ برای دفاع از کشور شد و درحالی که 19 سال بیشتر نداشت 16 مرداد سال 62 در منطقه قلاویزان به شهادت رسید.
شهید ابراهیم احمدی زاده ابتدای وصیت نامه اش را با آیه 169سوره آل عمران و درود به امام خمیی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی آغاز کرده و در بخشی از این وصیت نامه خطاب به رزمندگان آورده است: هیچ گاه سنگر دفاع از اسلام را رها نکرده و به تمام دشمنان داخلی و خارجی به خصوص آمریکا و منافقان فرصت تحرک و سودجویی را ندهید.
وی ادامه داده است: خدا می داند که قدم گذاشتن من در جبهه و حمله ور شدن به سوی دشمنان فقط برای رضای خداست و جز رضای خدا چیز دیگری در ذهن من تداعی نمی کند.
این شهید مجله سنگی رودان خطاب به برادارانش عاجزانه توصیه کرده است: مادرمان را تنها نگذارید و از شما خواهش می کنم که پیرو خط امام و رهبری باشید چراکه بقیه راهها باعث فنا و نابودی انسان می شود.
شهید احمدی زاده این وصیت نامه را با این جمله ادامه داده که؛ وصیت من به دیگر برادران و محصلان این است که درس بخوانند و با درس خواندن خویش جلوی دشمنان را بگیرند و با تبلیغات مفید جلوی دهن کجی های جهان خواران را بگیرند.
وی انتظار خود را از خواهرانش در این وصیت نامه این چنین بیان کرده است که، پیرو حضرت زهرا(س) باشند و زهراگونه عمل کنند و در مشکلات صبور و بردبار باشند.
این شهید دفاع مقدس در پایان وصیت نامه خود آورده است: آخرین کلام من به برادران و دیگر عزیزان این است که ما باید از حیثیت و نوامیس خود دفاع کنیم و چاره ای جز این نیست و مصیبت ها را باید تحمل کنیم تا ایرانی آباد و اسلامی داشته باشیم و مردم هوشیار ما باید مرگ سرخ را بهتر از زندگی با خفت و سیاهی بدانند.
محله سنگی در جنوب مرکز شهرستان رودان واقع شده که پنج شهید والامقام از جمله 'شهیدان محمد چراغی'، 'شهریار ناظری'، 'جهانگیر سالاری'، 'آجی داوری' و شهید 'ابرهیم احمدی زاده' را در هشت سال دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.