به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی نیکبخت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت زمان تعداد سوانح جاده ای هرمزگان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 60 درصد افزایش یافته است.
وی مهمترین دلیل افزایش سوانح جاده ای در هرمزگان را سرعت و سبقت غیرمجاز ، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی رانندگان عنوان کرد.
جانشین فرمانده پلیس راه هرمزگان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی در استان، تاکید کرد: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده ‌ها رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و شهروندان با در نظر گرفتن شرایط جوی و هشدارهای هواشناسی برای انجام سفرهای خود برنامه ریزی کنند.
سرهنگ نیکبخت بیان داشت: سبقت غیرمجاز، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن فاصله طولی و عرضی در حین گرفتن سبقت، احتمال وقوع تصادفات رانندگی را بیشتر می کند و بهتر است رانندگان خودروها به این موارد بسیار مهم توجه جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، براساس آمارهای اعلام شده از ابتدای طرح نوروزی پلیس، 25 اسفند 97 تا چهارم فروردین ماه امسال 16 نفر در تصادف های جاده ای هرمزگان کشته و 97 نفر مجروح شده اند.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری و جاسک در 300 کیلومتری شرق و بندرلنگه در 240 کیلومتری و بندرخمیر در 75 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.