به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز سه شنبه در نشست ستاد برگزاری همایش بین‌المللی معرفی فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری هرمزگان اظهار داشت: تحقق اهداف تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب اسلامی و سال رونق تولید هدف اصلی برگزاری این همایش است.
وی بیان داشت: برگزاری چنین همایشی موجب رونق سرمایه گذاری در هرمزگان و مقابله با تحریم ها با تکیه بر ظرفیت های داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی و اهداف سال جاری خواهد شد.
همتی تصریح کرد: از مدیران بنگاه های بزرگ و موفق تولید در کشور، بنگاه های تامین مالی و سرمایه گذاری، شرکت های سرمایه‌ گذاری بانک ‌ها و بیمه ‌ها، سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران موفق در کشور برای شرکت در این همایش دعوت شده است.
استاندار هرمزگان گفت: سرمایه گذاران هرمزگانی مقیم در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در این همایش حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: در این همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و شیلات، صنعت، معدن و تجارت، انرژی، آب و حمل و نقل در قالب کتابچه، بروشور و فیلم به سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.
همتی تاکید کرد: امسال تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید فراتر از سال های گذشته از بخش خصوصی حمایت کنند تا با رونق سرمایه گذاری، اشتغال و تولید مناسبی در استان ایجاد شود.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای رسیدن به این هدف مهم و راهبردی، منشور اداری پشتیبانی از سرمایه گذاری را تدوین، امضا و عملیاتی کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.