به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، فرجام دانش با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین مورد از این حوادث در ساحل سورو اتفاق افتاد و یک نوجوان از مرگ حتمی نجات یافت.
وی ادامه داد: در موردی دیگر نیز جان دو سرنشین قایق بادی که در دریای طوفانی اقدام به قایق سواری کرده بودند و بر اثر وزش باد شدید از ساحل فاصله گرفته بودند، نجات داده شد.
این مقام مسئول اضافه کرد: در موردی دیگر نیز یک فرد در بخشی از ساحل اقدام به شنا کرده بود و دچار حادثه شده بود توسط تیم نجات غریق مستقر در آن منطقه نجات یافت.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ابراز داشت: بوستان غدیر(روبروی باشگاه چمران)، محدوده زیر پرچم، ساحل کپشکن، ضلع غربی اسکله شیلات، ضلع شرقی پلاژ بانوان و انتهای خیابان جهانگردی نقاطی هستند که توسط ناجیان غریق پوشش داده می‌شود.
دانش خاطر نشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس برای پوشش بهتر خدمات ایمنی در این شهر اقدام به راه‌اندازی ایستگاه امداد و نجات ساحلی کرده است.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به خطرهای موجود، از همه کسانی که تمایل به شنا در ساحل شهر بندرعباس را دارند تقاضا می‌شود حتما در مکان‌هایی که ناجیان غریق حضور دارند، شنا کنند.
3219/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.