طالب احمدی نیا شامگاه چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی راهیان نور دریایی از 25 اسفندماه 97 آغاز و تا 12 فروردین ماه 98 ادامه دارد.
وی بیان داشت: طبق سهمیه اعلام شده و با پشتیبانی مرکز اردویی سپاه میناب، متقاضیان روزانه با یک دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مقصد بندرعباس عزیمت و سپس با شناور به جزیره هرمز اعزام می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: این اردوها به صورت رایگان و یک روزه انجام می شود.
احمدی نیا اضافه کرد: زائران در بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس با بخش‌ها و ابعاد دیگری از تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاع و امنیت دریایی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می شوند.
وی گفت: توزیع بروشور، معرفی شهدای هرمزگان، روایت رشادت های ایثارگران در زمان جنگ، پاسخگویی به سوال های شرعی و بازدید از موزه دفاع مقدس جزیره هرمز و عطر افشانی گلزار شهدای هرمز از مهم ترین برنامه های فرهنگی اردوهای راهیان نور است.
طبق اعلام فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، اردوهای راهیان نور دریایی به مقصد جزیره هرمز در 2 نوبت صبح ساعت 8 و نوبت بعد از ظهر ساعت 14 برگزار می شود.
همه زایران اردوی راهیان نور دریایی بیمه حوادث و عمر هستند و به تمامی امکانات و تجهیزات ایمنی و سلامت مجهز هستند.
علاقه مندان می توانند بلیت اردوهای راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس را در محل اعزام (اسکله پشت شهر بندرعباس) تهیه کنند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.