رضا برومند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موضوعی که در خصوص نرخ بلیت شناورهای مسافری به جزیره هرمز به نقل ازبنده بیان شده صحت ندارد.
وی ادامه داد: ادراه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان به مسایل و موارد خارج از حوزه وظایف خود ورود نمی کند و چنین چیزی هم در شرح این اداره کل گنجانده نشده است.
امروز یکی از پایگاه های خبری به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، نرخ بلیت شناورهای مسافری بندرعباس به جزیره هرمز را 150 هزار ریال اعلام کرده است.
در این خبر آمده «این مقام مسوول در استان هرمزگان، نرخ بلیت سفر به جزیره هرمز را 150 هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: بلیت برگشت نیز در جزیره هرمز به گردشگران فروخته خواهد شد.»
این درحالی است که مدیرعامل شرکت تعاونی شناورداران مسافری جزیره هرمز 2 روز پیش در گفت و گو با ایرنا گفته بود «قیمت بلیت شناورهای مسافری مسیر هرمز به بندرعباس و بندرعباس به هرمز 100 هزار ریال است که گردشگران نوروزی می توانند اینترنتی خریداری کنند.»
همچنین عبدالله نهالی، عضو هیات مدیره تعاونی شناورداران مسافری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود؛ قیمت بلیت شناورهای مسافری در ایام نوروز افزایش نمی یابد.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.