به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای هرمزگان، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با نگاهی نو و ابتکارهای خوب، برنامه ای پرجاذبه در قالب کنگره ملی شهدای استان برگزار شود.
وی اضافه کرد: باید شرایطی ایجاد شود که از مشارکت، نظر و پیشنهادهای اقشار مختلف مردم در راستای برگزاری هر چه بهتر کنگره ملی شهدای استان هرمزگان بهره ببریم.
همتی خواستار فعال شدن کمیته های ستاد برگزاری این کنگره در هرمزگان شد و گفت: ظرفیت نوآوری و کارهای جدید در راستای برگزاری این کنگره در هرمزگان بسیار است.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید با جان و دل در راه شهدا کار کرد، افزود: اجرای کنگره ها در سطح ملی در واقع نوعی ادای دین و وظیفه در قبال شهدا، ایثارگران و خانواده های آنهاست و به عنوان یک سند معتبر برای نسل های آینده به یادگار خواهد ماند.
همتی با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران و شهدا است، گفت: برگزاری کنگره های شهدا از راه های موثر ماندگاری ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به آیندگان است.
به گزارش ایرنا، در طول هشت سال دفاع مقدس 13 هزار نفر از مردم هرمزگان به جبهه های جنگ حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
مردم هرمزگان در کنار دیگر رزمندگان با رزم بی امان خود یک هزار و 260 شهید و پنج هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند و 347 رزمنده هرمزگانی نیز به افتخار آزادگی نایل آمدند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.