به گزارش ایرنا، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آیین عملیات احدای این واحدهای آموزشی گفت: این واحدهای آموزشی شامل یک مدرسه استثنایی 12 کلاسه و سه مدرسه 12 کلاسه در قالب 36 کلاس درس است.
علی مرادی افزود: این سه مدرسه 12 کلاسه با زیر بنای هرکدام 2 هزار مترمربع است که دانش آموزان زیادی از شهرک پیامبراعظم (ص) را می تواند تحت پوشش قرار دهد و بخش بزرگی از مشکلات آموزشی این شهرک را برطرف کند.
وی با اشاره به این که هرمزگان ید طولایی در زمینه خیری در کشور دارد، گفت: امسال بویژه از زمان جشنواره بیستم خیران مدرسه ساز تاکنون 104 مدرسه خیرساز در استان فعالیت آن شروع شده که 60 مدرسه در زمان تصدی گری مدیرکل جدید آموزش وپرورش بوده است.
این مسوول اظهارداشت: عملیات اجرایی این فضاهای آموزشی در هرمزگان آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی بین 40 تا 50 درصد درحال انجام است و بعضی از آنها تا مهرماه سال 98 تحویل آموزش و پرورش می شود.
مرادی اضافه کرد: آموزش و پرورش کشور و استان هرمزگان این افتخار را دارند که تنها نیست و مردم این نهاد را جز خانواده خود می دانند چون همه کسانی که در این مملکت هستند از راس تا پایین مدیون آموزش وپرورش هستند.
وی اظهارامیدواری کرد: بتوانیم راه توسعه را در آموزش و پرورش پیدا کنیم و به جایی برسیم که دانش آموزان ما در میادین بین المللی همچنان بتوانند حرف اول را بزنند.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.