ناصر شریفی عصرپنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا از بیانیه رهبری انقلاب به عنوان گام دوم و فصل جدیدی با محوریت محرومیت زدایی، مبارزه با فساد، استفرار عدالت، مدیریت جهادی، پایبندی براصول و توجه جدی به جوان گرایی نام برد.
وی ادامه داد: هر فرد چه حقیقی و چه شخصیت‌های حقوقی باید وظایف خود را در اجرایی کردن راهبرد «گام دوم» بشناسند و به آن عمل کنند و لبیک حقیقی به این پیام راهبردی اجرایی کردن آن است.
وی از جوانان به عنوان مخاطبان اصلی و همچنین ازعلم، پژوهش، همدلی و وحدت به عنوان رمز پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و ابراز داشت: موفقیت همه اینها در گرو عمل به بیانیه راهبری جامع و کامل رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی آمریکا، رژیم اشغالگرقدس و همچنین متحدان منطقه ای آنها منافع ما را هدف قرار داده و سعی دارند جلوی رشد، توسعه و پیشرفت کشور را بگیرند؛ سکاندار انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای راه های مقابله با استکبار جهانی را به همه ما اعم از مردم و مسوولان گوشزد کرده است.
نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عقل و مصلحت حکم می کند تا اقشارمردم، تشکل های سیاسی، نیروها و جناح ها با پرهیز از هرگونه اقدام تفرقه افکنانه تنها با وحدت کلمه و با نیت خدمت به این مرز و بوم و جلب رضایت مردم تلاش کنند.
شریفی با بیان اینکه با باور داشتن به توانایی‌های خود می‌توانیم ناممکن‌ها را ممکن کنیم ابراز داشت: ما درحال حاضر با یک جنگ تمام عیار اقتصادی از سوی آمریکا و هم پیمانان او درگیر هستیم و قصد دشمن خفه کردن و نابودی مردمانی است که با حضور در حماسه راهپیمایی 22بهمن امسال نشان دادند که حاضرند تا پای جان از انقلاب و نظام اسلامی خود دفاع کنند.
وی ادامه داد: همه ملت ایران بارها با حضور خود در آیین های مختلف ازجمله روز قدس و دهه فجر ثابت کردند که قدردان رهبری و انقلاب اسلامی هستند و با همه مشکلاتی که وجود دارد به داشته های خود و پیشرفت های کشور افتخار می کنند.
نماینده مردم غرب هرمزگان با تاکید بر بالابردن تحمل پذیری یکدیگر اظهار کرد: خداوند نعمت بزرگی به ما داده که خودمان تصمیم گیر خودمان باشیم و نباید کاری کنیم که این نعمت از ما گرفته شود.
وی خاطرنشان ساخت: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و نباید تنها به خودمان فکر کنیم بلکه باید با وحدت کلمه و همیاری و همکاری در فکر عبور از امواج خطرناک و رسیدن به ساحل امید و آرزوهایمان باشیم زیرا این انقلاب به سادگی بدست نیامده که با کوچک ترین مشکل از بین برود.
' به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت ‌الله‌ خامنه ‌ای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه ‌ای مهم و راهبردی به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده ‌شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداخته و با تأکید بر امید واقع ‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌ها، خطاب به جوانان و آینده‌ سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
رهبر معظم انقلاب در این پیام راهبردی با اشاره به سرگذشت 40 ساله انقلاب اسلامی، تفاوت چالش‌های دیروز و امروز انقلاب با مستکبران به ظرفیت‌های مهم کشور برای «گام دوم انقلاب» از جمله نیروی انسانی مستعد و کارآمد و فرصت‌های مادی کشور پرداخته و توصیه‌هایی را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت مهدی عج) مطرح کرده اند که ایرنا مطالعه آنرا به همگان توصیه می کند.
6149 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.