به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه عملیات احداث این فضاهای آموزشی گفت: این فضاها شامل مدرسه سه کلاسه متوسطه اول در روستای رُستاق با زیربنای 168مترمربع و دبستان سه کلاسه در روستای طاحونه با زیربنای 144مترمربع در بخش شیبکوه است.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: این مدرسه ها با اعتبار 10 میلیارد ریال به همت یک خیر نیکوکار تا مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی بیان داشت: این فضاهای آموزشی علاوه بر ساختمان آموزشی، دارای دیوارکشی، محوطه سازی و سرویس بهداشتی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون شمار مدرسه های خیری مشارکتی در استان که از سه ماه گذشته عملیات آجرایی آن آغاز شده، به بیش از 50 مدرسه می رسد که این طرح ها تا سال تحصیلی آینده افتتاح می شود.
دادی زاده خاطرنشان کرد: نهضت مدرسه سازی در هرمزگان با مشارکت خیران نیکوکار و حمایت دولت شتاب گرفته است که این مهم نقش مهمی در کاهش آمار مدرسه های تخریبی دارد که از چالش های نظام تعلیم و تربیت در استان به شمار می رود.
وی گفت:با تدبیر استاندار هرمزگان و رییس شورای آموزش و پرورش استان، 200 طرح آموزشی نیز با مشارکت صنایع بزرگ استان و نوسازی مدارس در دست احداث است که تحول چشمگیری را در تقویت ساخت های آموزشی استان رقم خواهد زد.
بخش شیبکوه از توابع بندرلنگه است و این شهرستان با 159 هزار و 358 نفر جمعیت درفاصله 240 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.